آگهی ها

کمک به سازمان خيريه محک

پرسش و پاسخ مارکت جهانی

نظرات، پیشنهادات و سوالات خود در زمینه مارکت جهانی را در اینجا مطرح کنید. برای درج نظر باید با نام کاربری خود وارد سایت شوید.

نظرات  

#185 nasim 1396-07-30 16:25
Salam

لطفا براي ما از انس و سكه و دلار بنويسيد
#184 masoudoh 1396-06-06 19:28
با عرض سلام
امیدوارم که بزودی شاهد فعالیت و تحلیل های ارزشمند شما عزیزان در سایت باشم. آیا امکانش هست که تحلیلی در رابطه با وضعیت کامودیتی ها و مخصوصا مس و آلومینیوم در سایت قرار دهید؟با تشکر
#183 omid83 1396-05-19 08:47
با سلام و عرض ارادت.از شما دو بزرگوار کمال تشکر را دارم که با توجه به مواردی که عرض کردیدن باز هم اراده به ادامه فعالیت سایت را دارید.باسپاس omid83
#182 naghizadeh 1396-05-18 15:25
درود بر شما بزرگواران..جناب پوریا و جناب مهران
از اینکه در سلامت هستید بسی مایه خوشحالی ماست...امید که ما را از تحلیل ها و آموزش های ارزشمند تان بی بهره نگذارید

با تجدید احترام
#181 snoori 1396-05-08 05:41
باسلام وعرض أدب خدمت مهران وپورياي عزيز

من به شخصه فكرميكنم اگرمايل باشيداطلاعات خوبتون رامجدددراختيارمخاطبين وبسايت وزين وپرمخاطب خودقراردهيدواگرلازم ميبينيد بابت تحليل هاي خوبتون آبونمان ماهانه درنظربگيريد

منتظرفعاليت مجددشماعزيزان هستيم
-----------------


با عرض سلام خدمت همگی دوستان گرامی

یک مورد مهم مراجعه دوستان به سایت علی رغم فعال نبودن آن در ماههای اخیر است که برای هر دو ما مایه خوشحالی است و خوشحالی آن بابت حضور دلگرم کننده دوستان است .

سعی ما مشخصا از اواخر سال 90 که در سایتهای مختلف حضور داشتیم و خصوصا از ابتدای سال 93 که مشترکا فعالیت می کردیم در درجه اول بر تنویر افکار ، ایچاد نگاه نو نسبت به بازارها و داشتن نگاه علمی و فنی بود. اینکه تا چه حد توفیق داشتیم به بضائت علمی محدود ما و طیف مخاطبین ما بر می گردد ، در بازخورد نظرات مخاطبین نیز هم برخوردهای مثبت داشتیم و هم منفی ، اما خوشبختانه میزان برخورد های مثبت همواره بیشتر بود .

در وضعیت فعلی ، اقبال فعالان بازار بیشتر به گروه ها و کانالهای تلگرامی است و نه سایتها و این مورد باعث شده است که بسیاری از تحلیگران در تلگرام حضور داشته باشند و بسیاری از سایتها نیز به دلیل عدم اقبال نسبت به سابق ، وضعیت کاری خود را تغییر داده و یا محدود کنند .

ماهها قبل هر دو ما احساس کردیم که نیاز به بازنگری اساسی در وضعیت کاری مان در سایت وجود دارد ، همزمان مواردی را در بازارها می دیدیم که ارائه تحلیل در مورد آنها جنجال برانگیز بود و بروز چنین وضعیتی مورد علاقه ما نبود .

دلایل فوق باعث شد که مدتی ارائه مطلب در سایت متوقف شود ، هنوز در حال بررسی هستیم و به محض آنکه به نتیجه مشخص رسیدیم ( حتی اگر به این نتیجه رسیدیم که کلا سایت را تعطیل کنیم که احتمال آن بسیار کم است ) ، قطعا اعلام عمومی خواهیم کرد .

تا آن زمان خواهش ما از دوستان مدارا و دادن زمان بیشتری به ما برای تصمیم گیری است .

ضمنا کلیه موارد درخواست عضویت کاربران جدید تائید و امکان دسترسی به مطالب سایت برای آنها مهیا شد .

آرزوی سلامتی دوستان را در پناه لطف خداوند داریم . / پوریا
#180 mehni 1396-04-08 15:04
اقا چرا شاخص دلار و انس با هم داره میریزه !!!!!!
#179 mehni 1396-04-07 20:27
ان شاالله که خیره مهران جان انس را چطور می بینی
#178 naghizadeh 1396-04-07 09:41
خدا رو شکر که در سلامتی هستید...این خودش بهترین خبر برای ما اعضای سایت هست که به شدت شما رو دوست داریم

حالا هر وقت فرصت کردید تحلیل طلا..یورو به دلار و دلار به ین رو بروزآوری بفرمایید

خیلی خوشحال شدم که با یک پیام دل ما را شاد کردید...ممنون مهران عزیز
#177 snoori 1396-03-31 08:40
باسلام خدمت آقايان مهردادوپورياي عزيز،

اگرامكان داردتحليلي ازجفت دلارويوروداشته باشيد، آيارالي يورودردسترس است.

باتشكرفراوان
#176 naghizadeh 1396-03-25 13:49
درود اساتید محترم و دوست داشتنی

این بار هیچ سوالی ندارم!

واقعا نگران سلامتی شما دو عزیز هستم...لطفا در اسرع وقت یک خبر از خودتون بگذارید

ممنونم
.................
از لطف شما ممنونیم. هر دو ما خوب هستیم ولی در چند وقت اخیر دچار گرفتاریهای شغلی و غیر شغلی بوده ایم./ مهران

شما مجاز به طرح نظر نیستید. باید ابتدا عضو شوید.